Je zaručena kompatibilita s .NET 4.0. Všechny ukázkové kódy jsou kompilovány v SharpDevelopu pod MSBuildem. Možnost unsafe kódů není vyloučena.


Návody

08.02.2012 13:05

Zvláštnosti jazyka C#

V jednom článku na stackoverflow jsem našel zajímavou diskuzi ohledně různých případů v C#, kdy se aplikace chová jinak, než jak by se zpočátku očekávalo. Rozhodl jsem se s vámi o tyto zajímavosti podělit. Neočekávaná NullReferenceException Máme tuto metodu: static void Foo<T>() where...

Celý článek

—————

14.12.2011 21:31

Jak zjistit ukazatel na objekt

Narozdíl od C++ se C# postaral o to, aby nám zjištění ukazatele co nejvíc ztížil. Přesto je to možné. Pokusíme se zjistit ukazatel do paměti na objekt o: object o = new Object(); Jako první možnost by připadalo použití unsafe kontextu a &o. Unární operátor & ale funguje jen na...

Celý článek

—————

20.11.2011 14:23

Importování ActiveX komponenty do Windows formy

Ve svém dalším článku vám popíšu, jakým způsobem lze přidávat ActiveX prvky do Formy. Je na to potřeba prográmek AxImp, který je dostupný ke stažení v sekci Nástroje. Jako první parametr bere AxImp název ActiveX souboru. Ten má většinou příponu .dll nebo .ocx. Pro tento příklad použijeme...

Celý článek

—————

30.10.2011 13:21

System.Nullable

Jako první článek vám ukážu výhody používání typu System.Nullable. Jak jistě víte, každému objektu v C#u lze přiřadit hodnotu null. Klíčové slovo null označuje nulovou referenci. Instance všech tříd se předávají jen jako odkaz na ně. Null tedy znamená, že odkaz neukazuje nikam (má hodnotu 0)....

Celý článek

—————